رشد اعتقادات فرهنگی و مذهبی می‌تواند انقلاب را همواره حفظ کند

خبرگزاری شبستان: معاون نظارت وارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با رشد اعتقادات فرهنگی و مذهبی در سایه‌ ولایت و منویات رهبری می‌توان انقلاب را همواره حفظ و به سر منزل مقصود رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازسنندج، حجت الاسلام سید محمد سادات، معاون نظارت وارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز (20بهمن) در مراسم رونمایی تابلوی با مضمون 22بهمن که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از متن دین اسلام بود زیرا که رهبری این انقلاب امام خمینی(ره)یک مرجع عظیم دینی بود.


وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برگرفته از ارزش های دینی ذکر کرد و افزود: این سه رکن از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی می باشد که متکی بر احیای ارزش های دینی و اسلامی بوده و بر سبد افتخار ملت ایران افزوده شده است.

 

معاون نظارت وارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: با رشد اعتقادات فرهنگی و مذهبی در سایه‌ ولایت و منویات رهبری می‌توان انقلاب را همواره حفظ و به سر منزل مقصود رساند.


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با اندیشه‌ها و افکار امام راحل(ره) بنیانگذاری شد و با رهبری امام به پیروزی رسید و امروز هم با حفظ آرمان‌های امام راحل این نهضت و این انقلاب تداوم پیدا می کند.


این مقام مسئول، توجه به مردم را از اندیشه‌های امام راحل بیان کرد و افزود: ما نباید مردم را فراموش کنیم و این مردم هستند که سرنوشت انقلاب را تعیین کردند.

 

معاون نظارت وارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: امروز عزت، عظمت، پیشرفت کشور مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های مردم عزیزمان هستیم، زیرا انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و پیروی از ولایت فقیه حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.


وی خاطرنشان کرد: مردم ما با پیروی از ولایت فقیه و با حضور در همه صحنه‌ها و راهپیمایی‌ها ثابت نموده‌اند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه می‌باشند و این بار نیز در راهپیمایی 22بهمن امسال نیز با حضور باشکوه خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهند زد.

 

پایان پیام/

کد خبر 341641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha