اجرای 2 هزار برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در البرز

خبرگزاری شبستان: استانداری البرز با دعوت از عموم مردم به راهپیمایی 22 بهمن به اجرای بیش از 2هزار برنامه به مناسبت دهه فجر، همچنین تحقق 131 پروژه عمرانی در سطح این استان اشاره کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز، سیدطاهر طاهری، استاندار البرز صبح امروز 20 بهمن در جمع خبرنگاران با تاکید به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهن گفت: در آستانه جشن سی وپنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی حضور گسترده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری شاهد خواهیم بود.

 

به گفته طاهری، همانگونه که اقشار مختلف جامعه حماسه سیاسی 24 خردادماه را خلق کردند و دشمنان سرکرده نظام را ناامید ساختند؛ در حماسه سیاسی دیگری که 22 بهمن ماه خلق می شود بار دیگر جهانیان را متحیر از تحقق حماسه ای دیگر خواهند ساخت.

 

استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده راهپیمایی22 بهمن علاوه بر شهرستانها در مرکز استان البرز و در میدان سپاه برگزار می شود.

 

طاهری افزود: بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی متنوع در این ایام دیده شده که در قالب برنامه های دهه فجر از 12 بهمن ماه و آغاز زنگ انقلاب کلید خورده است.

 

مقام ارشد دولت در استان البرز در پایان تصریح کرد: علاوه بر آن 131 طرح و پروژه عمرانی ، خدماتی، فرهنگی و کشاورزی بااعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان دهه فجر امسال در استان البرز به بهره برداری رسیده و یا در آستانه بهره برداری قرار دارد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 341657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha