نخستین جشنواره زمستانی 35  در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان از 20بهمن تا 3 اسفند امکان شرکت درنخستین جشنواره زمستانی 35 دارند ، گفت: برگزیدگان این مسابقه 5 اسفند ماه اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، جواد علما، مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، ظهر امروز(20 بهمن)، در نشست خبری  پیرامون برگزاری نخستین جشنواره زمستانی 35 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره زمستانی 35 به صورت کشوری برگزار می شود.

 

 وی بابیان اینکه این جشنواره بصورت پرسش و پاسخ و با محوریت رسانه برگزار می شود و به گونه ای طراحی شده است که همه رده های سنی قادر به شرکت در آن هستند، بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تلنگر به خانواده ها و در کنار هم قرار دادن تمام اعضای خانواده در فضای مجازی است تا در نتیجه آن کنترل بیشتری بر ورود فرزندان خود به دنیای مجازی داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: یکی از کارکردهای رسانه ها که توسط غرب دنبال می شود وارد ساختن هجمه عظیم فرهنگی بر ملت ایران است که می توان گفت از مهمترین اهداف این جشنواره خودآگاه کردن افراد جامعه نسبت به این هدف غرب است.


مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان این مطلب که مخاطبان طی پاسخ گفتن به سوالات مطرح شده در این جشنواره به نوعی به بازی گرفته می شوند، تصریح کرد: در پایان سوالات مخاطبان در خواهد یافت که بدون آگاهی و اطلاع توسط اربابان رسانه به بازی گرفته می شوند و تحت تاثیر اهداف پنهان رسانه ها قرار می گیرند.


علماء با بیان اینکه شرکت کنندگان در مسابقه می توانند پاسخ سوال ها را به صورت بله و خیر و یا به صورت تشریحی پاسخگو باشند، ابراز داشت: علاقه مندان می توانند از طریق سایت www.mobaser.ir در این مسابقه شرکت کنند.


وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این مسابقه 5 اسفند ماه اعلام خواهند شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان از امروز (20بهمن) تا (3 اسفند ) امکان شرکت در مسابقه را دارند.


مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: مراسم اختتامییه و اهداء جوایز اولین جشنواره زمستانی 35 (15 اسفند) جاری خواهد بود و این مراسم از شبکه های سراسری پخش می شود.


وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ زیارت یکی از اهداف ما بوده است، بیان کرد: یک بخش از جوائز مربوط به اقامت رایگان 140 خانواده برگزیده به همراه تور حرم شناسی در مدت 5 تا 20 اسفند جاری در مشهد است.


علماء ادامه داد: 10 موبایل خورشید، 14 تخته فرش، 140 بن خرید فرش، 15 دفترچه حساب پس انداز، 140 عدد کارت استفاده از شهربازی از جمله جوائز این جشنواره است.

 

وی با تاکید بر اینکه فضای اینترنتی که در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دارد فضایی مسموم است، افزود:مقام معظم رهبری دهه اخیر را دهه پیشرفت و تکنولوژی مطرح کرده اند.

 

وی با اشاره به این مطلب که در این دهه دشمن از طریق جنگ نرم به جوامع اسلامی حمله کرده است، افزود: رسانه ها مهمترین و کارآمدترین سلاح در این جنگ  محسوب می شوند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هدف کشورهای بلوک غرب توسعه و رسیدن به اهداف خود با کمترین هزینه ها بود، گفت: اینترنت ابزاری ترکیبی از رسانه های دیداری و شنیداری است که کشورهای غربی در سال اخیر از این ابزار در جهت رسیدن به منافع شوم خود استفاده های گسترده ای داشته اند.

 

علماء خاط نشان ساخت: در مسئله برخورد با رسانه های غربی باید بتوانیم مقابله های جزیره ای را به صورت منسجم درآوریم و هدفمند به دشمن شلیک کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 341663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha