امکانات مخابراتی در کردستان توسعه می یابد

خبرگزاری شبستان: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از میزان خدمات مخابراتی به مردم کردستان ابراز نارضایتی کرد و افزود: مردم کردستان شایسته والاترین خدمات هستند و به صورت ویژه برای این مهم تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش از ظهر امروز ( 20 بهمن) در تماس ویدیو کنفرانس با مسئولان ارشد استان و در جریان افتتاح 47 طرح خدماتی استان اظهار داشت: مردم کردستان شایسته والاترین خدمات بوده و به هیچ وجه امکانات و خدمات موجود قابل قبول نیست.


واعظی در این تماس تصویری خطاب به مردم و مسئولان کردستانی، اظهار داشت: از افتتاح این طرح ‌های خدماتی در روستاها و مناطق محروم کردستان خرسندیم اما این میزان خدمات کافی نبوده وبرای گسترش خدمات تلاش خواهیم کرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد گسترش خدمات ارتباطی در این استان مهم و استراتژیک کشور باشیم و با توجه به قول مساعد نمایندگان مجلس و کمیسیون ارتباطات مجلس شاهد افزایش اعتبارات در این بخش باشیم.


واعظی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری نزدیک بین مخابرات استان کردستان و اداره کل ارتباطات استان شاهد برقراری خدمات ارتباطی در همه نقاط استان و همه روستاهای زیر 20خانوار این استان باشیم.


وی افزود: موضوع پوشش موبایل نیز با هماهنگی‌ های به عمل آمده با شرکت ‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل در این استان و در راه‌ های مواصلاتی روستایی و شهری دنبال خواهد شد.


واعظمی، برقراری اینترنت در نقاط روستایی و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان کردستان را از جمله اولویت ‌های این وزار‌تخانه عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha