اقامه نماز جماعت ظهر و عصر 22 بهمن در مساجد و 14نقطه مسیر راهپیمایی

خبرگزاری شبستان: هماهنگی برای اقامه نماز جماعت22 بهمن در مساجد و 14 نقطه مسیر راهپیمایی و اجرای برنامه گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن از جمله مباجث مطرح شده در هفتمین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،  هفتمین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز 20 بهمن به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

در نشست امروز، ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد که هماهنگی های لازم برای اقامه نماز جماعت 22 بهمن در مساجد و 14 نقطه از مسیرهای راهپیمایی شهر تهران صورت گرفته است. علاوه بر آن با مدارسی که در مسیرهای منتهی به میدان آزادی هستند هم هماهنگی برای برپایی نماز جماعت انجام شده است.

 

همچنین با شهرداری، پلیس راهبر، آموزش و پرورش، بسیج، مرکز رسیدگی به امور مساجد، هلال احمر، سازمان آب، مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد عالی کانون های مساجد هم در این زمینه همکاری های قابل توجه ای صورت گرفته و مقرر شده است خیمه های نماز به همت هلال احمر در مسیرهای راهیپیمایی برپا شود.

 

همچنین در این نشست گزارشی ارایه شد که بر اساس آن استان های اردبیل، یزد، فارس و مرکزی تعاملی خوبی با کمیته مسجد ستاد دهه فجر داشته اند و از آنها تقدیر به عمل آمد. هماهنگی ها و اقدامات خوبی هم برای اجرای برنامه گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن در سطح مساجد صورت گرفت. در برخی از شهرها همانند مشهد هم برنامه های ویژه ای از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری با عنوان نهضت تکبیر برگزار می شود.

 

کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان اوقاف امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج مساجد و محلات، مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 341722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha