نسل امروز، مدافعان اصلی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز21 بهمن در جمع نخبگان بسیجی البرز به حضور نسل امروز به عنوان مدافعان اصلی انقلاب تاکید کرد.

محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه 21بهمن در جمع نخبگان بسیجی البرز گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم و استفاده از ابزارهای فرهنگی به دنبال بوجود آوردن این تفکر در جوانان هستند که نظام اسلامی به آنان ظلم کرده است .

 

به گفته کولیوند، دشمنان به این باور رسیده اند آینده نظام اسلامی در دستان پرتوان نسل جوان بوده و این نسل مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی است.

 

کولیوند گفت: آنها از تداوم انقلاب اسلامی به دلیل هدایت درست نسل جوان بیم دارند و تمام تلاش خود را برای ضربه به نظام بکار گرفته اند.

 

وی اضافه کرد: دشمنان پس از پرونده هسته ای به دنبال از بین بردن حقوق بشر وزنان هستند و ملت بیدار ایران اسلامی باید همیشه با راهکار مناسب درمقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کند.

 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگرغربی ها پرونده سازی برای ایران نکنند جای تعجب دارد و این بدان معنا است که آنها به اهداف خود دست یافته اند.

 

کولیوند گفت: مواد مخدر، فساد و بی هویتی دینی سه راس مثلثی بودند که دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای منحرف کردن جوانان ایرانی از آرمانهای انقلاب مورد توجه قرار دادند.

 

وی به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کرج اظهار داشت:  35 سال است که این کشور تحت فشار شرق و غرب است ولی مردم ایستاده و جلو رفتند و هیچ مانعی در مقابل آنان قرار نخواهد گرفت .

 

نماینده مردم کرج با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای سایر انقلاب ها است افزود: علت به انحراف رفتن انقلاب های جهانی، نداشتن رهبری بوده است که باید این اصل مهم را همچنان حفظ کرد.

 

این مسئول بیان کرد: موفقیت نظام اسلامی در بحث های علمی و فناوری هسته ای دشمنان را خشمگین کرده و باید بیش از پیش مراقبت به خرج داد .

 

نماینده مردم کرج در پایان تصریح کرد: فضای جنگ عوض شده و دشمنان اکنون در تلاش برای از بین بردن کیان خانواده هستند تا نسل های آینده را دچار مشکل کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 341741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha