مسیر خیابان‌های آزادی و انقلاب جایگاه مراسم 22 بهمن زیباسازی وآماده شد

خبرگزاری شبستان:مسیر خیابان‌های آزادی و انقلاب برای راهپیمایی 22 بهمن زیباسازی و آماده شده است وآماده‌سازی جایگاه مراسم 22 بهمن در میدان آزادی و فضاسازی تبلیغاتی در کل پایتخت انجام شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، نصب دو دستگاه تلویزیون شهری در بهشت زهرا(س)، یک دستگاه در حرم امام خمینی(ره) و چهار دستگاه در مسیر راهپیمایی از اقدامات شهرداری در مراسم 22 بهمن‌ماه است.
بر اساس این گزارش 20 سازه حجمی با مفاهیم خاص ایام دهه فجر در شهر تعبیه شده است و تیم‌های آتش‌نشانی با 140 دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور سیکلت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مستقر هستند.
همچنین دستفروشان اجازه کار قبل از برپایی مراسم راهپیمایی را ندارند. اما پس از آن می توانند در مسیر راهپیمایی فعالیت کنند.
- گفتنی است: 200دستگاه ماشین آلات و 1100 کارگر خدمات شهری رفت و روب شهر پس از برپایی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند. و 30 ایستگاه فرهنگی شامل 200 غرفه در طول مسیر راهپیمایی مستقر هستند.
شایان ذکر است: معاونت ترافیک شهرداری در آماده باش کامل به سر می‌برد و به وسیله اتوبوس مردم را از میادین اصلی شهر به محل راهپیمای منتقل می کنند. فاصله حرکت قطارها در روز 22 بهمن از 4 به 2 دقیقه کاهش یافته و مترو تا ظهر این روز به صورت رایگان سروبس دهی می‌کند.

پایان پیام/

کد خبر 341793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha