توسعه زیرساخت ها در بین اقشار محروم جامعه از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: استقرار عدالت و توسعه زیرساخت ها در بین اقشار محروم جامعه از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جمشید انصاری شب گذشته (20 بهمن) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خدابنده اظهار داشت: تفاوت جمهوری اسلامی با سایر دولت ها، استقرار عدالت و توسعه خدمات زیرساختی در بین آحاد مردم بخصوص اقشار محروم روستایی است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده پتانسیل های قابل توجهی در بخش گردشگری، صنعت و معدن دارد، گفت: محور اساسی توسعه و سرمایه گذاری این شهرستان در بخش کشاورزی متمرکز شده است که می بایست با پیگیری های صحیح و عزم و اراده جدی و کار کارشناسی در کوتاه مدت، زمینه مناسبی را جهت توسعه همه جانبه وارتقای شاخص های توسعه و جذب اعتبارغیر دولتی فراهم کرد.


مقام عالی استان ادامه داد: تمامی دولت ها در کشورهای مختلف برنامه کاری خود را در خدمت به مردم دانسته و احداث مدارس، خطوط ارتباطی راه و شهرسازی، احداث زیرساخت ها و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی را جزو وظایف ذاتی خود می دانند ولی تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که بهره مندی از خدمات دولتی و امکانات کشور معطوف به گروه و افراد خاصی نباشد و بین تمام آحاد جامعه بخصوص جامعه روستایی توزیع شود.

 

انصاری با اشاره به این موضوع که نرخ باسوادی قبل از انقلاب کشور زیر 40 درصد بوده است، گفت: نرخ با سوادی کشور هم اکنون به 85 درصد رسیده و دولت خود را بهر نحو ممکن موظف به ارائه خدمات سواد آموزی و خدمات بهداشتی به روستائیان می داند.

 

استاندار زنجان در ادامه تاکید داشت: علت اینکه مردم ایران بعد از 35 سال، هنوز وفادار و پایبند انقلاب و آرمانهای آن هستند این است که به درستی رویکرد عدالت محوری و جهت گیری نظام را درک کرده اند.

 

انصاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این موضوع که نباید برای توسعه شهری صرفاً منتظر اعتبارات دولتی بود، خاطرنشان ساخت: شهرداری ها می بایست از ظرفیت های سرمایه گذاران در راستای عمران شهری به نحو مطلوب استفاده نمایند به طوری که سرمایه گذاران نیز از ارزش افزوده اجرای پروژه ها منتفع شوند.

 

در این مراسم از زحمات علی یوسفی تقدیر شده و باب اله فتحی بعنوان سی امین فرماندار پس از انقلاب شهرستان خدابنده منصوب شد.

 
شایان ذکر است، سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرستان خدابنده با اعتبار 10 میلیارد ریال و با 1260 متر مربع زیربنا توسط استاندار زنجان به بهره برداری رسید.


پایان پیام/

کد خبر 341845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha