پیشرفت در حوزه های قرآنی، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: پیشرفت در حوزه های قرآنی، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام رضا عرفانی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، شب گذشته (20 بهمن) در همایش مشترک قرآنی کارکنان و خانواده های انتظامی استان که در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به شعار این همایش تحت عنوان "قرآن، ولایت و حماسه " اظهار داشت: این همایش به منظور تجلیل از خانواده و کارکنان نیروهای انتظامی برگزار شده است.


وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اینکه دستاوردهای فراوانی در زمینه های مختلف به برکت انقلاب ایجاد شده است، تصریح کرد: یکی از این دستاوردها در حوزه قرآنی است.


رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوران رژیم ستمشاهی قرآن فقط برای عزاداری ها و مجالس ترحیم استفاده می شد، ادامه داد: اما پس از انقلاب قرآن محور تنظیم و تصویب قانون اساسی قرار گرفت و در سایر بخش ها و رشته های قرآنی شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم.


وی با اشاره به فعالیت های قرآنی یگان های انتظامی در استان افزود: برگزاری جلسات انس با قرآن، آموزش قرآن ویژه کارکنان و همسران، اجرای طرح نورمبین و تاسیس و راه اندازی دارالقران استاندارد در ستاد استان، مرکز آموزش، مرزبانی و شهرستان ها این این برنامه ها است.


عرفانی، تربیت 635 نفر از حافظ قرآنی از کارکنان انتظامی، مرزبانی، آموزش و یگان ویژه در سال جاری و راهیابی 16 نفر به مسابقات منطقه ای قرآن در رشته های مختلف را از دیگر برنامه ها در سال جاری ذکر کرد.


پایان پیام/

کد خبر 341846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha