مسیر راهپیمایی در کرج اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد هماهنگی و تبلیغات دهه فجر از آمادگی استان البرز به منظور برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و اعلام مسیرهای راهپیمایی در مرکز این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد روحی یزدی، مدیر ستاد هماهنگی و تبلیغات دهه فجر در استان البرز در مصاحبه با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص مسیر راهپیمایی در روز راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن مراسم راهپیمایی 22 بهمن با شرائطی که کشورمان از لحاظ بین المللی از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است با حضور پرشکوه مردم برگزار می شود.

 

به گفته حجت الاسلام روحی، نظام اسلامی ایران متکی به مردم است، این مردم هستند که با حضور همه جانبه در صحنه حمایت خود را از آرمان های دینی و معنوی انقلاب نشان می دهند.

 

وی با تاکید به این مهم که حاکمیت آن برگرفته از آراء مردم است، ادامه داد: انقلاب ایران به واسطه برجستگی حضور مردم به عنوان الگوی شریف و ارزشمندی است که حرکت های بیداری اسلامی که در دنیا شکل گرفته از این الگوی تبعیت می کنند.

 

با با چند منظور برای حضور بهتر و بیشتر مردم در راهپیمایی و حضور چشمگیر مردم و قرار دادن امکانات متناسب در مسیر راهپیمایی از یک مسیر به 2 مسیر تغیر دادیم، که مسیر شماره یک از میدان کرج به سمت شهدا چهارراه طالقلانی تا سپاه مسیر 2 از میانجاده کرج به سمت سه راه رجایی شهر و از آنجا به سپاه خواهد بود.

 

برپایه این گزارش در روز 22 بهمن دکتر جلیلی در مراسم راهپیمایی در کرج مهمان ویژه هستند و در شهرستان ها نیز مهمانان و مسئولان برجسته حضور دارند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 341855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha