بیانیه دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد به مناسبت 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: ملت عزیز، بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می‌آید و در حرکتی ملی و انقلابی، بار دیگر توطئه دشمن را برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب، ناکام می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، دیبرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه ضمن دعوت از عموم هوطنان استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

 

 

ملت عزیز، بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می‌آید و در حرکتی ملی و انقلابی، بار دیگر توطئه دشمن را برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب، ناکام می‌سازد.                 رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

 

مردمانی که پای در زمین آلاله های سرخ گذارده اند و زیسته اند نیک می دانند که این سرزمین ارض مقدسی است که جای جایش بوستان پرطراوتی است که باخون شهدا آبیاری شده است. چنگ و دندان غاصب که لحظه ای برای دست درازی به این آب و خاک آرام ندارند وظیفه ملت مومن و شریف ایران را درپاسداشت خون شهداء و حفظ ناموس و کیان سرزمین یوسف زهرا، مهدی صاحب الزمان(عج) سنگین تر و دشوارتر می سازد.

 

خداوند متعال را شاکریم در شرایطی سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم که ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه سکاندار انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همت عالی مسئولان و هوشیاری ملت سرافراز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

 

کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ضمن بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر از عموم مردم قدرشناس و مومن یزد دعوت می کند تا مثل همیشه پرشور و باشکوه در مراسم راهپیمایی شرکت و توطئه دشمنان را خنثی نموده با آرمان های بلند نظام اسلامی و شهدا والا مقام تجدید پیمان نمایند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 341854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha