درخشش کانون فرهنگی ذکر در یازدهمین جشنواره قرآن دانشجویان بسیجی کشور

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون فرهنگی و هنری ذکر استان یزد در یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، اعضای کانون فرهنگی و هنری ذکر مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان بسیجی کشور خوش درخشیدند.


در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان خراسان رضوی و در 9 رشته برگزار شد، اعضا کانون فرهنگی و هنری ذکر استان یزد در رشته تواشیح با عنوان گروه شمیم وصال موفق به کسب مقام سوم شدند.


در این رشته گروه شهید دیالمه از استان خراسان رضوی و گروه معراج زنجان به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و دوم این مسابقات شدند.

 

همچنین در بخش دعا خوانی آقای محمد حسن حسن زاده از کانون فرهنگی و هنری شهید حمیدرضا آقا علی عسکری موفق به کسب مقام سوم شد و آقایان علی‌امیر یاراحمدی از استان لرستان رتبه نخست، مصطفی طالبی از خلخال و محمد شهادتی از قزوین به طور مشترک مقام دوم را کسب نمودند.

 

بر این اساس، در رشته کتبی سیدامیر باقری از استان گلستان، مرضیه راضی از استان یزد و سمانه زارع برنج کار از استان گیلان به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند، همچنین در رشته قرائت بانوان فاطمه سادات قریشی نسب از یزد، هاجر عسگری از استان مازندران و منیره عیدی پور از استان هرمزگان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

پایان پیام/

کد خبر 343041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha