کانون های مساجد بازوهای فکری و اجرایی ادارات ارشاد می باشند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بازوهای فکری و اجرایی ادارات ارشاد یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، جواد عادل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه، امروز صبح ( 23 بهمن) در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری ثارالله مسجد امام حسین (ع) روستای احمدآباد این شهرستان، از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بازوهای فکری و اجرایی ادارات ارشاد یاد کرد.


وی با اشاره به سیاست های این اداره مبنی بر افزایش روز افزون کانون های این شهرستان، گفت: در حال حاضر 37 کانون در این شهرستان مشغول فعالیت می باشند که امیدواریم این تعداد تا پایان سال به 40 کانون افزایش یابد.


عادل، فعالیت های صورت گرفته توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان را شایسته تقدیر و قدردانی دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نه چندان دور شاهد شکوفایی و درخشش کانون ها در زمینه های مختلف فرهنگی هنری باشیم.


وی افزود: کانون ها در مراسم های ملی و مذهبی می توانند با مسلح کردن خود به سلاح دانش و معرفت ، چون بازوی راست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل نمایند و در جشن ها و مراسم ها به فراخور ایام و در شان فرهنگ دینی مردم ، جوانان مشتاق معرفت را به سوی مساجد بکشانند.

 

لازم به ذکر است؛ در این مراسم آقایان مجید رستگار به عنوان مدیر مسئول و علی حسین امیدوارپناه به عنوان رابط کانون از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.
 

پایان پیام/

کد خبر 342672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha