حضور پررنگ کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان یزد در راهپیمایی22 بهمن

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از حضور پررنگ اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.


وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی توسط کانون های مساجد استان در طول مسیر راهپیمایی، گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، توزیع اقلام فرهنگی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر بخشی از فعالیت های مساجد واقع در طول مسیر راهپیمایی می باشد.


رستگاری با اشاره به توزیع پرچم جمهوری اسلامی در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: در راستای تبیین دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی بروشوری با عنوان انقلاب اسلامی در تیراژ بالا بین شرکت کنندگان توزیع می شود.


وی از برپایی نمایشگاه های مختلف در طول مسیر راهپیمایی خبر داد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های عکس انقلاب،عفاف و حجاب ،بریده روزنامه های دوران انقلاب ،نقاشی و... از جمله این نمایشگاه های می باشد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد افزود: برپایی ایستگاه مسجد و سلامت توسط کانون تخصصی سلامت و انجام معاینه و ویزیت رایگان یکی دیگر از فعالیت های این راهپیمایی می باشد.


وی با اشاره به ساخت ادمکهای مختلف از مستکبران و زورگویان جهان توسط کانون های مساجد، گفت: این آدمک ها همراه با پرچم های کشورهای مستکبر جهان در راهپیمایی 22 بهمن توسط مردم همیشه در صحنه استان به آتش کشیده خواهد شد.


رستگاری در پایان از طنین انداز شدن بانگ الله اکبر بر پشت بام و گلدسته های مساجد استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور راس ساعت 9 شب در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری استان انجام می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 342255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha