توزیع تجهیزات فرهنگی بین کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد گفت: تجهیزات فرهنگی به مبلغ647میلیون ریال خریداری شده و در اختیار کانون های فرهنگی مساجد قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم اهدای تجهیزات به کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز(27بهمن) با حضور مدیرکل سیاسی و اجتماعی و مدیرکل فرهنگی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و دیگر مسئولان ارشاد شهرستان های این استان در یاسوج برگزار شد.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از محل اعتبارات استانی مبلغ 647 میلیون ریال اقلام خریداری و به کانون های فرهنگی مساجد اهدا می شود.

 

حجت الاسلام رضا قاسمی گفت: این اقلام اهدایی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان که واجد الشرایط بوده و در سنوات گذشته اقلام زیرساختی از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان دریافت نکرده اند، اهدا می شود.

 

وی این اقلام را شامل سیستم صوتی به همراه کلیه امکانات، قفسه کتاب، میز مطالعه، صندلی مطالعه و میز پینگ پنگ عنوان کرد و افزود: هزینه این اقلام با اعتبارات استانی، همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان های استان و توسط فرمانداران اختصاص داده شده و با همت شورای توسعه و برنامه ریزی استان به ریاست استاندار از محل اعتبارات سال 92 خریداری شد.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که اقلام هر شهرستان تحویل شهرستان مربوطه می شوند، عنوان کرد: اقلام خریداری شده براساس نمودار فعالیتی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین براساس برنامه زمان بندی شده بین این کانون ها توزیع می شوند.


پایان پیام/

 

کد خبر 343857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha