دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به کانون های فرهنگی مساجد دارد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد ضمن تاکید بر اهتمام دولت یازدهم به کانون های فرهنگی، افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به کانون های فرهنگی مساجد خواهد داشت.

حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: ستاد عالی مساجد بعد از مطرح شدن بحث تهاجم فرهنگی از طرف مقام معظم رهبری با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد.

 

حجت الاسلام قاسمی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از برگزاری جلساتی به این نتیجه رسیدند که کانون های فرهنگی با هدف استفاده از ظرفیت مساجد در جهت ترویج ارزش های دینی تاسیس شوند.

 

وی اظهار داشت: در دولت های نهم و دهم و با همکاری مجلس کانون های فرهنگی و هنری رشد چشم گیری داشتند.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار امیدواری کمک دولت یازدهم به کانون های فرهنگی و هنری، تاکید کرد: ان شا لله با همت دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی این مراکز بزرگ فرهنگی باشیم.

 

حجت الاسلام قاسمی گفت: با توجه به این که در آستانه بیست و یکمین سالگرد تاسیس ستاد عالی مساجد قرار داریم، برنامه های ویژه ای برای این روز در نظر گرفته شده و این مراسم باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 348073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha