تشریح برنامه های گرامیداشت 18 اسفند در کهگیلویه و بویر احمد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد، افزود:این آیین باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: آیین گرامی داشت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری در مساجد با استفاده از ظرفیت حداکثری اعضای این مکان های مقدس در استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قاسمی افزود:ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در 18 اسفندماه سال 1371 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی با بیان این که همه ساله برنامه های مختلفی در سالروز تاسیس این ستاد برگزار می شود، اظهار داشت: امسال نیز برنامه های مختلفی در زمینه بزرگداشت این روز در استان اجرا می شود.

 

این مسئول فرهنگی و هنری در ادامه ضمن تشریح این برنامه ها، دریافت پیام نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل ستاد خبری با محوریت روابط عمومی و خبرگزاری شبستان، دیدار با شخصیت های استانی، تشریح دستاورد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه های مختلف و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را از جمله این برنامه ها دانست.

 

حجت الاسلام قاسمی حضور در برنامه زنده تلویزیونی، تجهیز کتابخانه ها و افتتاح کانون های جدیدالتاسیس، اجرای برنامه های تبلیغی در مناطق مختلف استان، اجرای برنامه های خودجوش در مساجد، رونمایی از محصولات فرهنگی کانون ها، برگزاری گردهمایی فعالان فرهنگی، تجلیل از منتخبین فرهنگی استان و دهها برنامه فرهنگی دیگر را از دیگر برنامه های گرامی داشت این روز در استان برشمرد.

 

شایان ذکر است، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اسفندماه سال 1371 با مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف احیای نقش واقعی مساجد در جامعه تشکیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 348644

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha