کانون های مساجد محوراتصال نسل اول انقلاب با نسل امروز است

خبرگزاری شبستان: مشاور و نماینده ویژه استاندار در امور ایثارگران استانداری البرز گفت: کانون های مساجد محور اتصال نسل اول انقلاب با نسل امروز است.

ابراهیم رضاپور، در مصاحبه با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص نقش کانون های مساجد در سطح جامعه امروز گفت: مسجد قدمتی به تاریخ خود اسلام دارد، در حقیقت مسجد محل اجتماع مسلمانان است.

 

به گفته رضاپور، اجتماع کانون های مساجد البرز در تمام حوزهای اجتماعی سیاسی، فرهنگی واقتصادی تاثیر گذار است.

 

این مسئول با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت مساجد عنوان کرد: امام خمینی(ره) می فرمایند مسجد سنگر است و این سنگر باید حفظ شود، امروز یکی از راهکارهای موفق در حفظ این سنگر فعالیت پرشور کانون های مساجد است.

 

وی ادامه داد: سنگر محل دیدبانی است، یعنی محل چشمان بیدار و کانون های مساجد در سنگر مساجد محل تفکر اندیشه و عروج است.

 

وی با بیان این مطلب که مسجد محل رشد و پویایی فعالیت های فرهنگی است، تصریح کرد: کانون های مساجد به واسطه حضور فعال و کارآمد اعضای فعال آن یکی از محورهای پویایی و رونق مساجد محسوب می شود.

 

مشاور امورایثارگران در استانداری البرز اظهار داشت: کانون های مساجد راهی برای اتصال نسل اول انقلاب با نسل امروز و توسعه شعارهای انقلاب اسلامی هستند.

 

رضاپور در پایان با ارائه راه کارهایی در خصوص رونق کانون های مساجد توضیح داد: به منظور رونق مساجد، با مشارکت دادن جوانان و اعتماد کردن به آنها در واگذاری مسئولیت ها، ایجاد ظرفیتهای جدید در مساجد و به فعل درآوردن خصیصه های مسجدی در قالب هنر می توانیم کاری را انجام دهیم که پیشتر انجام نشده باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 348242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha