تجهیزات فرهنگی به کانون های مساجد گچساران اهداء می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: این اداره به کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تجهیزات فرهنگی اهداء می کند.

سید زمان علی پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران با اشاره به اینکه این اداره به کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تجهیزات فرهنگی اهداء می کند، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش به سزایی در جذب هرچه بیشتر جوانان به مساجد دارند.

 

علی پور افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ارائه امکانات مناسب به کانون های مساجد را جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های آنها در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی باظهار داشت: در روزهای اخیر تعدادی از وسایل مورد نیاز کانون های مساجد همچون وسایل صوتی، میز و صندلی مطالعه، میز پینگ پنگ و قفسه کتاب به برخی از کانون های فرهنگی هنری فاقد امکانات اهداء شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار امیدواری کرد، کانون های فرهنگی هنری مساجد در وظایف خود که جذب حداکثری جوانان و شرکت آنها در برنامه های مذهبی و فرهنگی بوده، نقش به سزایی ایفا کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 348486

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha