کانون های فرهنگی هنری مساجد سنگر فرهنگی هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان سنگر فرهنگی هستند، چرا که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند.

مهران فرجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تاکید بر جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر شهرستان به عنوان سنگر فرهنگی هستند، چرا که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند.


وی با اشاره به اینکه گسترش فعالیت و راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستور کار ما قرار دارد، ابراز داشت: جلسه ای با حضور کلیه اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان ملکان برگزار و تبادل نظر انجام و مشکلات و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این جلسات به طور فصلی برگزار و این ارتباط ادامه داشته باشد.


فرجی عنوان کرد: امکانات کانون های مساجد در سطح پایینی است و باید امکانات بیشتری در اختیار آنان قرار بگیرد، چرا که کانون های فرهنگی هنری از پتانسیل خوبی برخوردار هستند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان ادامه داد: نیروهای انسانی در شهرستان ملکان فراهم است، اما نیاز به امکانات و فضاسازی دارند که اگر این مهم محقق شود به طور فصلی از کانون های فرهنگی هنری برنامه خواهیم خواست.


وی با اشاره به تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ملکان اظهار داشت: تعداد 12 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ملکان فعال هستند، طرحی نیز در حال اجرا داریم که ما خودمان به استقبال مساجد برویم و در جهت راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش کنیم.


فرجی تاکید کرد: تعداد شش کانون فرهنگی هنری جدید نیز در حال راه اندازی است که بیشتر آنها در روستاها تاسیس خواهند شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان افزود: هدف ما این است با راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در روستاها فضای فرهنگی روستاها را گسترش دهیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 346512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha