کمیته برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب یزد به کانون های مساجد سپرده شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، از واگذاری کمیته برنامه های جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد به این دبیرخانه خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، از حضور پررنگ کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ششمین نمایشگاه کتاب بزرگ یزد خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: برنامه های جنبی ششمین نمایشگاه کتاب یزد به دبیرخانه کانون های مساجد استان واگذار شده است.

 

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی ها صورت گرفته سه غرفه در این نمایشگاه به برنامه های جنبی اختصاص داده شده، افزود: غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی و نمایشگاه عفاف و حجاب یکی از این غرفه ها می باشد که در راهرو اول سالن فجر برپاشده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، جذب کودکان به مطالعه و کتاب را از رویکردهای مهم برنامه ای جنبی این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در همین راستا غرفه ای به نقاشی، قصه گویی و مطالعه کودکان اختصاص داده شده است.

 

وی مهم ترین غرفه برنامه های جنبی این نمایشگاه را غرفه نشست ها دانست و اضافه کرد: با برنامه ریزهای صورت گرفته هر شب یک نشست با موضوعات مربوط به کتاب و مطالعه در غرفه برنامه های جنبی نمایشگاه واقع در ورودی سالن فجر برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: برگزاری نشست های کتاب و روانشناسی مطالعه با سخنرانی دکتر گرامی، سبک زندگی، مصرف فرهنگی و کتاب با سخنرانی دکتر امامی، مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام رایگان و حجاب، عفاف و رسم زندگی با سخنرانی حجت الاسلام صداقت از مهم ترین نشست های برنامه های جنبی ششمین نمایشگاه کتاب یزد است.

 

رستگاری، با بیان اینکه برگزاری شب شعر نماز و نقد کتاب شبیه خودم لیلی اثر لیلا حفار از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است، یاد آور شد: زمان اجرای برنامه های جنبی را از ساعت 18 الی 20 است.

 

مسئول کمیته برنامه های جنبی ششمین نمایشگاه کتاب یزد، ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، بخش فیلم، اقامه نماز جماعت و سایر برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از سایر فعالیت های کمیته جنبی نمایشگاه است.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 346868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha