بیداری ملت اسلامی حاصل ایستادگی ایران غیور است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار استان مرکزی با صدور بیانیه ای مشترک آوردند: بیداری امت اسلامی در سراسر جهان، از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته و حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این بیانیه آمده است، یوم الله 22 بهمن یادآور حماسه پیروزی، روز استحکام پایه های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام(ره) روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگران است.

 

این بیانیه ادامه داده است: 35 سال پیش، بزرگ ترین و شکوهمند ترین انقلاب جهان با قیام عظیم مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با اتکا به آموزه های مکتب اسلام شکل گرفت و به رغم تبلیغات سوء رسانه ها استکبار شرق و غرب، تفکرات الحادی و حرکات مذبوحانه منافقین، جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و سایر توطئه ها همگی با لطف خداوند متعال و تدابیر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور حماسی مردم شریف و غیور ایران، خنثی شده است.

 

در این بیانیه آمده است: کسب موفقیت هسته ای در نخستین ماه های شروع فعالیت دولت تدبیر و امید، از دستاوردهای بزرگ و پر ارزش این دولت بود که فرزندان این مرزو بوم توانستند در مذاکراتی پیچیده و دشوار حقانیت ملت ایران در فعالیت های هسته ای را در صحنه بین المللی اثبات کنند.

 

این بیانیه ادامه داده است: در این مذاکرات توانستند گام نخست را بگونه ای پیش گیرند که حقوق هسته ای و حق غنی سازی ملت ایران مورد اذعال قدرت های جهانی قرار گیرد و راه برای گام های بلند بعدی در حراست از پیشرفت های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود.

 

در این بیانیه خاطر نشان شده است: در نتیجه این ابتکار ایران اسلامی و استقامت ملت بزرگ ایران، قدرتهای بزرگ به این نتیجه رسیدند که تحریم و فشار راه به جایی نخواهد برد و همان گونه که ایران از آغاز اعلام کرده بود برای توافق راهی جز احترام متقابل و مذاکره عزتمندانه وجود ندارد.

 

در پایان این بیانیه، ضمن تبریک این روز بزرگ از مردم استان مرکزی به حضور پرشور، یکپارچه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت شده است که بار دیگراوج تبلور، اقتدار، اراده، عزم و انسجام ملی ایرانیان را به جهانیان نشان دهند و به وفاداری خود با آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تاکید کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 342096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha