انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان ایران است

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای، انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای، 22 بهمن را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی است، انقلابی که می‌توان گفت در تحقق آن، همه مجاهدان راه اسلام ناب محمدی (ص) سهیم بوده و در استقرار حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نقش مهمی ایفا نمودند.


این انقلاب بود که روح معنویت، تلاش مجاهدانه، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمید، با گذشت سه دهه، موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف داخلی و جهانی نمودار می شود.


ما، ملت بیدار ولایت فقیه هستیم و به تأسی از هزاران شهید گلگون کفن فبل و بعد از پیروزی انقلاب با جان و مال خویش حافظ این حرکت عظیم بشری و امانت پاک الهی خواهیم بود.


بی شک همچنان که مقام عظمای ولایت فرمودند: راه امام خمینی راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست و در هیچ زمان و هیچ مکانی به نغمه های نفاق گونه دشمنان خارجی و عناصر خود فروخته داخلی آنان توجهی نخواهیم کرد.


ما اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در طول سالیان، همواره شکرگزار این نعمت بزرگ پروردگار بوده و هستیم و تاکنون با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وفاداری و پایبندی خویش به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داده و ثابت کرده ایم در دفاع از این ارزش‌ها تا پای جان ایستاده ایم.


‌ در آستانه سی‌و‌ ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ما اعضای کانون های مساجد استان آذربایجان غربی بار دیگر بر حفظ و حراست از مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید ورزیده و ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب، اعلام می‌داریم در راه اعتلای میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و با افتخار همراه امت شهیدپرور در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.


اعضای کانون های مساجد استان آذربایجان غربی

 

پایان پیام/
 

کد خبر 342046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha