22 بهمن تجلی حکومت الهی بر روی زمین است

خبرگزاری شبستان: ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان با صدور بیانیه های جداگانه ای اعلام کردند: 22 بهمن، تجلی حکومت حق بر روی زمین با سلاح معنوی ایمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان در بیانیه های خود با دعوت از اقشار مختلف جامعه برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام داشتند: حضور حماسی مردم در این روز، عاملی بازدارنده در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.


در بیانیه ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان، با بیان اینکه ملت ایران و مردم شریف و مقاوم استان گلستان همواره در مقابل دسیسه ها و فتنه های مستکبرین جهان سربلند بوده اند، اعلام داشتند: در این برهه از زمان، تداوم و پایداری نظام اسلامی، در گرو حفظ وحدت، یکپارچگی و پیروی از آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.


در ادامه بیانیه ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین بهار آزادی به ملت بزرگ ایران و مردم استان گلستان تصریح شده است: 22 بهمن سالروز پیروزی، رشادت، فداکاری و شهادت طلبی های ملت منسجم و خداجویی است که با گذشت 35 سال همچنان باصلابت و مستحکم از انقلاب خود صیانت می کنند.


ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان بااشاره به موفقیت های کشور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و به ویژه دستاوردهای علمی، اذعان داشتند: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش عزت، وحدت و اقتدار ملی ایرانیان در برابر دشمنان است.


در پایان بیانیه ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان با دعوت از اقشار مختلف مردم غیور استان گلستان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت، در راهپیمایی یوم‌ ا...22 بهمن، آمده است: بدون شک این حضور باصلابت، تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین باعث خنثی شدن توطئه های نظام استکبار خواهد شد.


پایان پیام/
 


 

کد خبر 342016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha