دستگاه‌های مختلف گیلان از مردم برای حضوری حماسی در 22 بهمن دعوت کردند

خبرگزاری شبستان: دستگاه‌های مختلف اجرایی استان گیلان با صدور بیانیه‎های مختلف از مردم جهت حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی22 بهمن و تجدید بیعت دوباره با امام و رهبری دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، بهزیستی گیلان در بیانیه 22 بهمن خود آورده است:22 بهمن تداوم خط قیام مردم ایران علیه استکبار است و هر 22 بهمن هوایی تازه دارد، هر 22 بهمن امتداد خط امام است در سایه رهبری فرزانه که آن بزرگ مرد، تاریخ را پرچمداری کرد.

کارکنان بهزیستی گیلان همچون سایر آحاد ملت در روز 22 بهمن هم گام با دیگر هموطنان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ضمن تاکید بر پیروی از آرمان‌های امام راحل(ره) و ولایت فقیه از همه مستکبران عالم ابراز انزجار می‌کنند و با حضورشان همچون دیگر آحاد ملت آمادگی خود را برای برآوردن اهداف انقلاب اعلام می کنند.
 

 اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز در بیانیه خود تصریح کرده است: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود. ملت خداجو، عدالت خواه، استقلال طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را در هم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه بنا نهاد.

اداره کل تعاون همگام با جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان با حضور خود در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

 

اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان نیز در بیانیه خود با بیان اینکه 22بهمن سی و پنجمین سالگرد بهار انقلاب، نقطه عطف همبستگی، وفاق، وحدت ، اقتدار و عظمت ملت یکپارچه و بزرگ ایران اسلامی و بیداری اسلامی ملت های مسلمان است که خود را به جهانیان نشان خواهد داد تاکید کرده است: 22 بهمن امسال پیام همدلی و وفاداری به آرمان‌های امام خمینی(ره) وانقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را به گوش جهانیان می‌رساند. اکنون در سی و پنجمین بهار خودباوری و استقلال بذرهای باور و امید به مسیر نورانی انقلاب در دل های مومنین به نظام اسلامی و دوستداران ایران عزیز شکوفا و بارور شده است، استکبار جهانی با ابزار تحریم به دنبال نشان دادن چنگ و دندان به ملت بزرگ و آزاده و شجاع ایران اسلامی است که بیش از 33 سال است با پدیده تحریم مقابله کرده و تجارب لازم را در این زمینه کسب کرده و هرگز برای این ملت بزرگ تحریم چیزی تازه نبوده و نخواهد بود.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان نیز با صدور بیانیه‌ایی دهه فجر را یادآور رسیدن ملتی بزرگ و بی‌مانند به آزادی و سرافرازی دانست و تصریح کرد: 35 سال از روزهای عطرافشانی گل‌های سوسن و یاسمن می گذرد، 35 سال از فرار دیو و آمدن فرشته می‌گذردو روز به روز قله‌های افتخار فتح می‌شود و امروز ایران اسلامی در قله‌های علم و فرهنگ و سیاست جهان ایستاده است. اینک که در اوج سربلندی هستیم قدر مجاهدات شهدا و امام شهیدان را می‌دانیم و در پرتو رهبری داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه‌‌ایی در مسیر احیای تمدن بزرگ اسلامی گام‌های محکم‌تری برخواهیم داشت برای آینده ایرانمان.

 ما اعضای اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی در 22 بهمن و سالروز آزادی و استقلال ملت ایران اسلامی یاد و خاطره همه رشادت‌ها و دلیرمردی‌های زنان و مردان سرزمینمان را گرامی می‌داریم و یکبار دیگر همگام با مردم شریف ایران در راهپیمایی این روز عزیز شرکت می‌کنیم.

 

پایان پیام/

 

 

 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 342078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha