ویژه برنامه های کمیته مساجد در روز یوم الله 22 بهمن اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ویژه برنامه های کمیته مساجد استان اردبیل را در روز یوم الله 22 بهمن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در حاشیه مراسم گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین شهر، اظهار داشت: کمیته مساجد استان اردبیل در ایام الله دهه فجر با برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی هر روز در یکی از شهرستان ها جوانان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا نموده است و کمیته مساجد برای روز 22 بهمن برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.


وی، با اشاره به ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان، تصریح کرد: مردم انقلابی استان اردبیل همچون سالهای گذشته برنامه اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور راهپیمایان را برگزار می کند.


این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی مساجد در مسیر راهپیمایی آماده اقامه نماز جماعت هستند، افزود: از تمامی اعضای کانون های فرهنگی هنری دعوت شده تا بعد از حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نقش ویژه برای راهنمایی مردم برای اقامه نماز جماعت در مساجد داشته باشند.


سقا، هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ اقامه نماز جماعت عنوان کرد و گفت: با هماهنگی با هیئت های امنای مساجد بعد از اقامه نماز جماعت سرود های انقلابی از بلندگوهای مساجد پخش شود.


مسئول کمیته مساجد استان اردبیل، از استقبال کانون ها برای برگزاری ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: از روحانیون کانون های درخواست شده تا با حضور در ایستگاه های صلواتی، راهنمای جوانان باشند و جلسه پرسش و پاسخ برای رفع شبه های آنان برگزار شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اشاره به سایر برنامه های یوم الله 22 بهمن به برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی و برپایی ایستگاه ارسال بلوتوث با موضوع انقلاب اسلامی خبر داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha