حضور گسترده اعضای کانون های مساجد کشور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد مردم ایران اسلامی به ویژه ائمه جماعات، هیئات امنا، نمازگزاران و فعالان فرهنگی مساجد را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد طی اطلاعیه ای با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی به ویژه ائمه جماعات، هیئات امنا، نمازگزاران و فعالان فرهنگی مساجد را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

 

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان برجسته ترین نهاد اثرگذار دینی و مردمی و وحدت بخش نقش بسزایی داشتند. مسجد به عنوان کانون موعظه و پرورش اخلاق همواره منشا برکات بی شماری برای جهان اسلام بوده و موفقیت نهضت ملت شریف ایران علیه رژیم طاغوت نیز از آن جمله است.

 

بنابرگزارش اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور این اطلاعیه می افزاید: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن تجدید پیمان با آرمان های مقدس امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس عهدی دگربار می بندند و اعلام می کنند همانگونه که تاکنون هیچ تحریم و ارعابی نتوانسته در عزم ملت غیرتمند ایران اسلامی خللی ایجاد کند. با تمام توان از مساجد به عنوان پایگاه حقیقی امت اسلامی صیانت کرده و این مکان مقدس را همانند گذشته محل ترویج معارف دینی ، دفاع از ارزش های انقلاب و نیز استکبارستیزی قرار خواهند داد.

 

این اطلاعیه ضمن اعلام حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مراسم 22 بهمن تاکید می کند: فعالان فرهنگی مساجد با حضور میلیونی خود در برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان در خدمت آرمان های مقدس انقلاب اسلامی خواهند بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 342030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha