94 طرح عمرانی خدماتی در کاشان به بهره برداری رسید

خبرگزاری شبستان: همزمان با گرامیداشت ایام الله فجر پیروزی، 94 طرح عمرانی خدماتی در کاشان با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، این پروژه ها در بخش‌های عمران و بهداشتی روستایی، مخابرات، برق ‌رسانی، عمران و بهسازی شهری، میراث فرهنگی، کشاورزی، اداری و آموزشی است که امروز با حضور استاندار به بهره برداری می رسد.

 

نخستین پروژه شامل آزاد سازی محور گردشگری امیرکبیر با 60 مترمربع تعریف از دو طرف جاده در دو فاز بود که با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

احداث خیابان حریر و مخمل به طول 420مترمربع و با هزینه حدود یک میلیارد تومان و با هدف دسترسی به محور گردشگری امیرکبیر از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز بود.

 

همچنین با حضور استاندار اصفهان، ساختمان شورای شهر کاشان نیز با 436 مترمربع زیربنا در 4 طبقه و با هزینه‌ بیش از یک میلیارد و 750 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

 

بر اساس این گزارش، بزرگ‌ترین مجتمع صنایع پودری خاورمیانه با 92 نوع پودر میوه‌ای شامل شیر خشک، پودر بستنی، کافی‌میکس و انواع پودرهای شیر میوه‌ای در کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

این مجتمع با سرمایه ای به مبلغ 60 میلیارد تومان و با اشتغال زایی یک‌هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم افتتاح شد.

 

بازدید از مجتمع کشت و صنعت حسین آباد و بهره برداری از مراحل ساخت استخر ویژه آب زمستانی با حجم 80 هزار متر مکعب و عمق 10 متر از دیگر برنامه های سفر استاندار به کاشان بود.

 

استاندار در این سفر از کارگاه فرش بافی عتبات و بافت فرش حرم امیرالمومنین(ع) به متراژ 1500 متر مربع و بافت فرش 110 متری ایوان طلای حرم حضرت علی(ع) بازدید کرد.

 

بازدید از شهرک گردشگری و سلامت حسین آباد و بازدیn از مصلی از دیگر برنامه های سفر استاندار به دارالمومنین کاشان بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 342131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha