دهمین کاروان نیکوکاری و سلامت به روستای تقی دیزج اعزام شد

خبرگزاری شبستان: دهمین کاروان نیکوکاری و سلامت جهاد فجر جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل به روستای تقی دیزج اعزام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، این کاروان نیکوکاری و سلامت شهرستان اردبیل که ظهر امروز (21 بهمن) به این روستا اعزام شد، شامل روحانی، پزشک، پرستار، ماما، دارویار، مربیان امداد و کمک های اولیه و اعضای گروه مشارکت داوطلبان به منظور ارائه خدمات به مردم محروم روستای منطقه می باشد.


جواد زنجانی، سرپرست فرمانداری اردبیل، در آیین افتتاح کاروان نیکوکاری جهاد فجر، از اجرای طرح جمعیت هلال احمر در جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم تجلیل کرد و افزود: جمعیت هلال احمر با داشتن نیروهای مردمی یکی از سازمان های توانمند در زمان حوادث غیرمترقبه و بحرانی به شمار می آید.


زنجانی، ادامه داد: دولت یازدهم تلاش می کند تا با گسترش روابط با کشورهای مختلف دنیا روح آزادی خواهی، احترام به انسان ها و تعامل به همه ملت ها و سران دنیا را نشان دهد.


در ادامه این مراسم بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در سخنانی هدف از برگزاری این طرح عام المنفعه و بشردوستانه را خدمت رسانی به روستائیان محروم استان عنوان کرد و گفت: این دهمین کاروان نیکوکاری و سلامت است که به مناسبت دهه مبارک فجر به روستاهای محروم استان اعزام می شود.


غیبی، اضافه کرد: طرح اعزام کاروان نیکوکاری و سلامت از جمله طرح های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، مامایی، پرستاری، تغذیه و آموزش روستائیان در خصوص امداد و کمک های اولیه می باشد که با استقبال عمومی چشمگیری مواجه شده است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، خاطر نشان کرد: این کاروان به 95 نفر معاینه، ویزیت و داروی رایگان پزشکی، به 43 نفر خدمات مامایی، 200 نفر تست قند خون، 150 نفر آموزش امداد و کمک های اولیه ارائه کرده و 180 بسته غذایی و بهداشتیپ، شامل مسواک ، خمیر دندان، صابون و دستمال کاغذی در بین اهالی روستا توزیع کرده است.


غیبی، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: در این طرح علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و حمایتی مسابقات نقاشی و ورزشی در بین دانش آموزان مدارس روستا برگزار و به برندگان این مسابقات جوایزی اهدا شد.


گفتنی است در طول دهه مبارک فجر 9 کاروان جهاد فجر به مناطق محروم شهرستان های تابعه استان اعزام شده و به بیش از یک هزار نفر خدمات معاینه و ویزیت رایگان ارائه شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 342156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی قلی وند IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این طرح . بسیار زیبا بود و بسیار خوب خدمت رسانی میکردن موفق و موید باشند