برگزاری آئین تجلیل از خیرین و نیکوکاران مسکن ساز استان اردبیل

خبرگزاری شبستان: آئین تجلیل از خیرین و نیکوکاران مسکن ساز استان اردبیل با حضور مسئولان، خیرین، نمایندگان مجلس و عموم مردم در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، احمد حاج علیزاده مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل عصر امروز( 14 اسفند) در این مراسم در سالن ولایت سپاه، اظهار داشت: اهمیت مسکن و جایگاه آن در رفاه اجتماعی و امنیت روانی جایگاهی ویژه است و نباید از آن غافل شد.


وی، با بیان اینکه بنیاد مسکن یکی از سازمان های مولود انقلاب است، افزود: تاکنون پروژه های متعددی در قالب مسکن محرومان انجام شده است و با توجه به کاهش اعتبار و افزایش تقاضا در این حوزه، لازم است که توجه ویژه ای در تخصیص اعتبار به این مقوله انجام شود.


حاج علیزاده، تحویل پروژه 12 واحدی به مساحت 975 متر مربع در 3 بلوک و واحد های 85 و 95 متری را از جمله پروژه های انجام شده عنوان کرد و گفت: پروژه 60 واحدی نمین در مساحتی بالغ بر 5 هزار و 225 متر مربع و قراردادن 8 واحد در هر بلوک را از دیگر پروژه های در دست ساخت بیان کرد که پیشرفت 85 درصدی داشته و در مرحله شناسایی واجدین شرایط است.


مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل، در پایان پروژه 24 واحدی بهار اردبیل به مساحت هزار و 638 متر مربع و با پیشرفت 15 درصدی را یکی دیگر از پروژه های این مجموعه بیان کرد که به واحد های 58، 62 و 65 متری تقسیم خواهند شد.


ثروت امانتی در دست بشر است

 

در ادامه این آئین ناصر اسحاقی عضو کمیته فرهنگی انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در سخنانی با اشاره به اینکه ثروت امانتی در دست بشر است، بیان کرد: عامل بقای مسلمانان و اسلام این است که اموال آنها در اختیار کسانی است که حق ثروت را دانسته و حق امانت را به جا می آورند.


اسحاقی، با اشاره به روایات و آموزه های قرآن کریم در خصوص ادای دین نسبت به ثروت و جایگاه مسکن در ایجاد امنیت روحی و روانی برای فرد، اذعان داشت: ثروت امانتی از سوی خداوند متعال است که باید آن را با فقرا و نیازمندان تقسیم کرده و به آموزه های قرآن کریم و ائمه معصومین(ع) جامه عمل بپوشانیم.

 

عضو کمیته فرهنگی انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل، در پایان سخنان خود از همت و تلاش خیرین گرانقدر در ایجاد سرپناه های مناسب برای نیازمندان جامعه تقدیر و قدردانی کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 350020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha