مشکلات معیشتی مردم برطرف شود

خبرگزاری شبستان: یکی از مراجع عظام تقلید قم با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: با همت و تلاش و همچنین صبر و استقامت می‌توانیم تمامی مشکلات را برطرف کرده و همه آنها را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله موسوی‌اردبیلی پنجشنبه شب (17 بهمن) در دیدار با وزیر کشور گفت: مردم با انتخاب دولت تدبیر و امید نشان دادند که به شخص آقای روحانی اتفاق نظر دارند.
 

وی عنوان داشت: امروز در دل مردم امید ایجاد شده و امیدواریم دولت با در پیش گرفتن مشی اعتدال و تدبیر این امید را روز به روز گسترش دهد.
 

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: با همت و تلاش و همچنین صبر و استقامت می‌توانیم تمامی مشکلات را برطرف کرده و همه آنها را پشت سر گذاشت.
 

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی تصریح کرد: باید همه فکر و تلاش دولت به رفع مشکلات مردم باشد تا بتوانند به راحتی و در آسایش زندگی کنند.


همچنین در این دیدار وزیر کشورگفت: نعمت انقلاب از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید با خدمت به مردم قدردان و شاکر این نعمت باشیم.
 

عبدالرضا رحمانی‌فضلی ابراز داشت: در حال حاضر مشکلاتی از جمله بیکاری جوانان، گرانی و اختلافات داخلی و تلاش مستکبران بر منزوی کردن ایران اسلامی در عرصه بین الملل پیش روی دولت است که همه آنها را یکی پس از دیگری برطرف می‌سازد.
پایان پیام/

کد خبر 340801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha