تهدیدها و یاوه گویی های استکبار با حضور حماسی مردم نقش بر آب شد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ازحضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان پاسخ قاطع ملت ایران به یاوه گویی ها و زیاده خواهی های استکبار نام برد.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان که به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان در راهپیمایی حماسی مردم سنندج حضور داشت در میدان انقلاب این شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: ملت همیشه سربلند ایران اسلامی امروز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ همه تهدیدها و یاوه گویی ‌های دشمن را دادند.


وی افزود: ملت ایران امروز با حضور دشمن‌ شکن خود همه گزینه‌ های دشمنان را نقش بر آب کردند و به دشمن نشان دادند تهدیدات آنها بی ‌اثر است.


فرمانده سپاه بیت ‌المقدس کردستان تصریح کرد: مردم مسلمان ایران به عمق ضرورت و خواسته‌ های انقلاب پی‌ برده‌ اند و می‌ دانند چه زمانی و چگونه در صحنه حضور یابند و در عرصه جهانی دیده شوند و حضور آنها معنا پیدا کند.


رجبی افزود: حضور حماسی مردم در 35 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده ای به زیاده خواهی استکبار و گزینه نظامی روی میز آن ها بود و ترس و وحشت را به جبهه دشمنان تحمیل کرد.


وی خاطر نشان کرد: این حضور برای دوستان و دشمنان نظام بسیار معنادار بوده و تاثیرات خود را خواهد گذاشت لذا خرسندیم که مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کردستان نیز همگام با دیگر برادران و خواهران خویش در جای جای ایران اسلامی در خلق این حماسه ایفای نقش کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 342477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha