انقلاب اسلامی عطیه ارشمند الهی برای ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی، گفت: انقلاب اسلامی عطیه ارشمند الهی برای ملت ایران است.

نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت های بیشمار فرزندان برومند این مرز و بوم برای جاری ساختن آموزه های الهی و دینی در جامعه است.


وی، با بیان اینکه ایران عزیزمان به برکت انقلاب اسلامی امروز به حدی از صلابت و اقتدار رسیده که قادر به برهم زدن معادلات جهانی است، افزود: قدرت و نفوذ کشور آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رو به افول نهاده است چراکه به برکت اسلام و قرآن، قدرتی در عرصه جهانی ظهور کرده که روحیه استکبار ستیزی ان زبانزد عام و خاص است.


سقاء،‌ با اعلام اینکه آمریکایی‌ها به حقیقت شیطان بزرگ و ایادی آنها فریب‌خوردگان واقعی هستند، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس درس پایداری و استقامت را به ما یاد داده اند و بر ما وظیفه است که هیچ وقت از این مسیر و آرمان ها عقب ننشینیم.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اشاره به برگزاری پر صلابت و باشکوه راهپیمایی امروز 22 بهمن، گفت: به یقین می توان گفت که امروز و در این راهپیمایی گزینه های روی میز استکبار و آمریکا زیر پای ملت له شده و هراس آنها از ملت ایران را دوبرابر کرده است.


این مقام مسئول، حضور ملت ایران در صحنه های سیاسی و اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت:‌ همه اقتدار و صلابت ملت ایران در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان است و این دو مقوله تا زمانی که با هم باشند هیچ قدرتی قادر به تجاوز به حریم ایران اسلامی نیست.


سقاء، در پایان سخنان خود حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز را مهر تایید دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: روح شعارهایی که امروز توسط پیر، جوان، کودک، زن و مرد سر داده می شود، استکبار‌ستیزی، مقاومت، و اتحاد و همبستگی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 342575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha