از سامانه پرداخت قبوض برق با شماره تلفن 1521 در استان مرکزی رونمایی شد

خبرگزاری شبستان:سامانه جدید پرداخت قبوض برق با شماره تلفن 1521 در استان مرکزی باحضور فرماندارشهرستان اراک و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک ،همزمان با سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی باحضور فرماندارشهرستان اراک ،مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ازسامانه هوشمند و جامع پرداخت الکترونیکی قبوض برق با شماره تلفن 1521 رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 22بهمن سالروزشکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پرداخت قبض برق از طریق تلفن ثابت ویا تلفن همراه باشماره گیری 1521 در استان مرکزی با عث کاهش تردد درون شهری و غیرضروری کاهش آلودگی هوا می شود.

مهندس فرهاد شبیهی افزود: این سامانه قابلیت اطمینان گزارش دقیق ازوضعیت پرداخت ها و وصول هزینه های برق مصرفی را نیز داراست.

وی ادامه داد: 19خدمت دیگر درحوزه پرداخت غیرحضوری وخدمات دیجیتال توسط معاونت بهره برداری و معاونت برنامه ریزی ومهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی دردست پیگیری است ،که امیدواریم که در سال آینده به مرحله افتتاح برسد.

مهندس شبیهی افزود: دردهه فجر سال جاری 54طرح برق رسانی در شهرستانهای استان به بهر ه برداری رسیده است.

وی گفت: خانواده بزرگ صنعت برق از عرصه تولید تا توزیع برق با همکاری و همدلی در راستای ارائه خدمات برق رسانی به مردم تلاش می کنند.

مهندس شبیهی افزود:شرکت توزیع برق جز بزرگترین سازمانهای خدمات رسان در سطح شهرها و روستاها به مردم است که باارائه خدمات به صورت یکپارچه و متمرکز در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز فعالیت می کند.

وی ادامه داد: هدف صنعت برق رضایت مندی مردم ،پایداری فنی و بهره وری اقتصاد است که در راستای افزایش رضایت مندی مردم و پایداری فنی اقدامات وتلاشهای زیادی انجام شده و در حال انجام است اما بهبود اقتصاد برق یک کارجمعی است که نیازمند حمایت و همکاری مسئولین و مردم است.

مهندس شبیهی افزود:شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی وظیفه سنگینی در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز را برعهده داردکه این مهم جز با مشارکت مسئولین و مردم محقق نمی شود.

در این مراسم فرماندار شهرستان اراک نیزضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت:زحمتکشان عرصه صنعت برق به زندگی مردم روشنایی و گرما می بخشند.

مهندس مسلم پور قاسمیان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران متخصصان صنعت برق به پیشرفت های عظیمی دست یافته اند .
وی تصریح کرد:امروز ایران اسلامی در همه عرصه های علم و فناوری به رشد قابل توجهی دست یافته است .

گفتنی است در پایان این مراسم،ازسامانه پرداخت قبوض برق با شماره تلفن 1521 در استان مرکزی توسط "مهندس فرهاد شبیهی "مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، "مهندس محمد اسماعیل سرگردی "معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و "مهندس مسلم پور قاسمیان" فرماندار شهرستان اراک رونمایی شد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 342563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha