رونمایی از کتاب "شاعران سرزمین من 1"

خبرگزاری شبستان‌: کتاب شاعران سرزمین من 1 به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی از کتاب شاعران "سرزمین من 1 " رونمایی شد.
 

بر این اساس، کتاب "شاعران سرزمین من 1" شامل مجموعه مقالات دو همایش حرف آخر عشق و گنجشک و جبرئیل با موضوع نقدی بر اشعار قیصر امین پور و سیدحسن حسینی است که در سال های 89 و 90 توسط حوزه هنری استان مرکزی برگزار شد.


نوآوری و شالوده شکنی در شعر قیصر امین پور (دکتر محسن ذوالفقاری و فاطمه سلطانی)، عناصر سازنده فرم در اشعار نیمایی قیصر با نگاهی به دستور زبان عشق، سیری در سلوک شعری قیصر امین پور، نگاهی به تلمیحات شعر سیدحسن حسینی در کتاب همصدا با حلق اسماعیل، پرسش هنری در شعر قیصر، هنجارگریزی در شعر سیدحسن حسینی، نقد گنجشک و جبرئیل از منظر تحلیل گفتمان ایدئو لوژیک، تحلیلی بر گونه های برجسته سازی در شعر سیدحسن حسینی، بررسی من شعری قیصر امین پور، بررسی ویژگی های زیبایی شناختی زبانی و ترکیبات واژگانی در غزل ها و مثنوی های مجموعه شعر همصدا با حلق اسماعیل ناگهان چه زود نوستالژی در شعر قیصر امین پور عنوان مقالاتی است که در این کتاب چاپ شده است.


لازم به ذکر است، در مراسم رونمایی از این کتاب شاعران، داستان نویسان، پژوهشگران و علاقمندان به ادبیات در محل حوزه هنری استان مرکزی حضور داشتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 343062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha