آمریکا از اقتدار انقلاب اسلامی وحشت دارد

خبرگزاری شبستان: خواننده جوان آهنگ «مرگ بر آمریکا» و «گزینه‌های روی میز» گفت:‌ آمریکا از اقتدار انقلاب اسلامی وحشت دارد و به دنبال راهکاری برای کاهش این اقتدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حامد زمانی خواننده جوان آهنگ مرگ بر آمریکا و گزینه‌های روی میز امروز در حاشیه مراسم راهپیمائی 22 بهمن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به انتقادات برنامه‌های ماهواره‌ای از او به دلیل خواندن آهنگ‌هائی علیه آمریکا اظهار داشت: همه می‌دانند که دشمنی کشورهای غربی و آمریکا همواره با انقلاب اسلامی ادامه داشته و این دشمنی آنها، دشمنی با شخص من نیست.
 

وی افزود: ما نباید توجهی به دشمنی‌های آمریکا و کشورهای غرب کنیم و در مسیر و هدف خود باید با اقتدار گام برداشته و به پیش برویم.
 

خواننده جوان آهنگ مرگ بر آمریکا و گزینه‌های روی میز با بیان اینکه آهنگ‌های من از نظر موسیقی غنی هستند، بیان داشت: به نظر من غربی‌ها نمی‌توانند در زمینه آهنگ‌های من اظهار نظر کنند و افرادی که در این باره تخصص دارند، باید صحبت از موسیقی من کنند.
 

وی افزود: دشمنان از اقتدار ایران در وحشت هستند و به مقابله با این اقتدار می‌پردازند و هر بار با یک بهانه، در صدد ایجاد مشکل برای انقلاب هستند اما ما نباید ترسی به خود راه دهیم.
 

زمانی ادامه داد: من نیز تلاش می‌کنم که در کارهای آینده خود، با توجه به شرایط کشور و برای مصالح آن قدم برداشته و آهنگ‌هایی بسازم.
 

وی اضافه کرد: من همواره آهنگ‌های خود را برای مردم و درد دل آنها و سختی‌هایی که آمریکا بر این مردم روا داشته می‌سازم و قضاوت با مردم جهان است که ببینند گزینه‌های روی میز چه کسی پوشالی‌تر است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 342569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تشکر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام.ممنون از آقاي زماني بزرگوار.ما دعا گوي شما هستيم. اللهم عجل لوليک الفرج يا علي مدد