بیانیه تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم غیور گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ایی از حضور حماسی مردم غیور گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال 92 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه خود آورده است: حضور مردم ایران در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن تجلی عزت، اقتدار ملی و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های آمریکا بود. ملت مسلمان گیلان در این روز ثابت کردند که پرشورتر از سال‌های پیش در حرکتی منسجم پیام روشن نظام مقدس اسلامی را در دفاع از حقوق هسته‌ای خویش به جهانیان خواهند رساند.

  

پیام تاریخی مردم ولایتمدار استان گیلان برخاسته از آموزه‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری است که همواره آحاد جامعه را به وحدت و دشمن ستیزی دعوت می‌کنند.

 

این بیانیه می‌افزاید: حضور دشمن شکن راهپیمایان در جای‌جای استان، بیانگر روح وحدت و غیرت مردان و زنان دیار میرزا‌کوچک جنگلی است که همراه با آحاد مردم در سراسر کشور با تکیه بر آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند. صلابت حضور راهپیمایان یوم الله 22 بهمن پاسخی رسا به اظهارات مداخله جویانه مترسک‌های کاخ سفید بود تا دیگر برای خوش رقصی رژیم صهیونیستی دست و پا نزنند.

 

این بیانیه تاکید کرده است: درود بر ملت فهیم و بصیر گیلان، که عظمت حضورشان لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخت و پشتوانه‌ای عظیم برای خدمتگذاران نظام مقدس اسلامی شد که با روحیه‌ای مضاعف از منافع ملی دفاع کنند. درود بر چنین مردمی که در 22 بهمن نشان دادند، در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد. گیلانیان غیور با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که مسیرشان همان راه امام(ره)، راه ولایت و راه شهیدانی است که با خونهای مطهر خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

 

حضور سرافرازانه مردم مسلمان گیلان در راهپیمایی 22 بهمن نشانه‌ای دیگر از غیرت و بصیرت بود، بصیرتی مثال‌زدنی که در تاریخ عظمت این ملت ماندگار خواهد شد. در بیست و دوم بهمن جای‌جای استان شاهد حضور غیور مردان و شیرزنانی بود که با تاکید بر آرمانهای انقلاب اسلامی، فصلی نوین از اقتدار اسلامی و بصیرت دینی را به نمایش نهادند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان حضور مقتدرانه و کم نظیر ملت مسلمان گیلان در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن را نشانه‌ای از غیرت دینی و اقتدار ملی می‌داند و از آحاد ملت مسلمان و ولایی استان برای حضور با شکوه در این راهپیمایی ملی تقدیر و تشکر می‌کند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 342578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha