حضور پرشور مردم در راهپیمایی، قوت قلب به تیم مذاکره کننده بود

خبرگزاری شبستان:‌ استاندار اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی، حمایت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و قوت قلب به تیم مذاکره کننده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، همواره نقش پررنگی در انقلاب داشته‌اند و حضور آنها، هر سال باشکوه‌تر از سال قبل می‌شود.
 

وی افزود: من در پیام خود به مردم اصفهان گفتم که با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، با امام خمینی(ره) تجدید بیعت کرده و از مقام معظم رهبری نیز پشتیبانی کنند.
 

استاندار اصفهان بیان داشت: این حضور مردم، در کنار حمایت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حمایت از دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده بوده و به تیم مذاکره کننده قوت قلب داد.
 

وی افزود: دولت یازدهم در راستای بیانات مقام معظم رهبری حرکت کرده و همواره در این راستا به پیش می‌رود و تلاش می‌کند که شعارهای مردم را در دستور کار خود قرار دهد.
 

زرگرپور با بیان پیام حضور مردم در راهپیمایی امسال گفت: پیام حضور مردم این بود که آنها هر سال با اقتدار و شور بیشتری در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند و دشمنان کشور باید با این انقلاب، کنار بیایند.
 

پایان پیام/

کد خبر 342579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha