چند خبر کوتاه از جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: اعضای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ضمن شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، در برپایی چادر سلامت در مسیر راهپیمایی و اهدای خون شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی، همگام با مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت و با آرمان های امام امت و شهیدان تجدید میثاق کردند.


همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر با بهره گیری از30 دستگاه آمبولانس اقدام به پشتیبانی امدادی راهپیمایان در سراسر استان کردند.


داوطلبان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با برپایی چادرهای سلامت در مسیرهای راهپیمایان اقدام به ارائه خدماتی از قبیل تست فشار خون و تست قند خون و ویزیت ویژه راهپیمان کردند که با استقبال گسترده راهپیمایان روبرو شد.


اهدای خون داوطلبان جمعیت هلال احمر شبستر


به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر داوطلبان جمعیت هلال احمر شبستر با حضور در جمعیت هلال احمر در یک اقدام خداپسندانه اقدام به اهدای خون خود به نیازمندان خونی کردند.


رحیم رحیمی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر گفت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان انتقال خون استان، اکیپ خونگیری در محل جمعیت هلال احمرشهرستان شبستر مستقر و تعداد 151 کیسه خون از مردم شبستر دریافت شد.


برگزاری اردوی جهادی فجر در روستای صومعه هریس


علی مجیدی، رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان هریس با اشاره به اینکه اردوی دو روزه جهادی در شهرستان هریس برگزار شد، گفت: دراین اردو که به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت، در دو قسمت اردوی جهادی برای دانش آموزان و جوانان و پروژه حمایت ازسلامت برای اهالی روستای صومعه برگزار شد.


وی تصریح کرد: در این اردو مطالب آموزشی برای زنان خانه دار و آموزش کمکهای اولیه و کار با فشارسنج برای کلیه اهالی ارائه شد.


مجیدی افزود: توزیع بسته های بهداشتی وتوزیع کیف کمکهای اولیه کمری برای دانش آموزان و پاکسازی محیط روستا از جمله برنامه های اجرا شده در این اردو بود.
 

انتقال مصدومین تصادف زنجیره ای محور تبریز-آذرشهر به بیمارستان


نجاتگران پایگاه میان جاده ای شهید یوسف تبار داشکسن جمعیت هلال احمر آذرشهر به یک تصادف زنجیره ای امداد رسانی کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، عظیم نظری، رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر با اعلام این خبر گفت: در یک تصادف زنجیره ای که در 2 کیلومتری پایگاه میان جاده ای داشکسن رخ داده بود 4 دستگاه خودرو سواری با هم برخورد کردند که 6 نفردر این سانحه دچارمصدومیت شدند.


وی ادامه داد: نجاتگران بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه 3 نفر از مجروحین را به بیمارستان آذرشهر انتقال دادند که 3 نفر دیگر نیز توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 342687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha