اخبار کوتاه دینی و فرهنگی از تفرش

خبرگزاری شبستان: امسال 600 نفر از مردم شهرستان تفرش در قالب کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، اردلان راد، فرماندار شهرستان تفرش در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به اعزام 600 نفر از مردم تفرش به مرقد امام خمینی(ره) گفت: ثبت نام از علاقمندان از 27 اردیبهشت آغاز و تا 12خرداد ادامه دارد.


وی افزود: دستگاه های اجرایی باید با هماهنگی و مشارکت بیشتر به برگزاری بهتر بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کمک کنند.


××××××××××


افزایش دوبرابری معتکفان در شهرستان تفرش


دبیر ستاد برگزاری اعتکاف شهرستان تفرش گفت:400 نفر از مردم شهرستان تفرش امسال در اعتکاف شرکت کردند.
 

حجت الاسلام میثم فیروزجایی افزود: سال گذشته 200 نفر در اعتکاف شرکت کردند که حضور معتکفین امسال افزایش دوبرابری استقبال از اعتکاف را نشان می دهد.


وی تصریح کرد: آئین معنوی اعتکاف در چهار مکان به نام های مسجد روستای بازرجان،مسجد کوی امام خمینی(ره)،مسجد جامع ششناو،مسجد دانشگاه تفرش در حال برگزاری در آخرین روز است.


××××××××××


دفتر دومین مرکز نیکوکاری در تفرش افتتاح شد


دفتر دومین مرکز نیکوکاری با هدف توانمند سازی نیازمندان، جلب مشارکت های مردمی، شناسایی افراد نیازمند با حفظ شان و منزلت آنان در تفرش افتتاح شد.


سه مرکز نیکوکاری دیگر در شهرستان تفرش تا پایان سال افتتاح می شود تا این رقم در شهرستان تفرش به پنج مرکز نیکوکاری ارتقا یابد.


همچنین، احکام اعضا هیات عامل مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) به آنان اهدا شد و با حضور خیرین درون و برون شهرستانی بالغ بر 20 میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شد.


گفتنی است سه هزار و 400 نفر در قالب یک هزار و 620 خانوار به طور دائم و 400 خانوار به طور موقت زیر پوشش حمایتی و خدماتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش قرار دارند.
 

پایان پیام/

کد خبر 368915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha