10اسفند ؛آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره"سرزمین مهر"

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره سرزمین مهر بابیان اینکه موضوعات جشنواره سرزمین مهر در دو بخش سبک زندگی و بخش آزاد است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره (10 اسفند) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید علیرضا مهرداد، دبیر جشنواره سرزمین مهر، ظهر امروز(23 بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار داشت:سومین دوره جشنواره داستان کوتاه با عنوان " سرزمین مهر"  برگزار می شود.

 

دبیر جشنواره سرزمین مهر افزود: این همایش در دو بخش موضوع خاص با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و بخش موضوع آزاد برگزار می شود.


وی اشاره ای به فرمایش مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در خصوص مباحث مربوط به سبک زندگی داشت و گفت: برگزاری این جشنواره می تواند به مسایل آداب، رسوم، خرده فرهنگ ها و دیرینه استان با محوریت آموزه های اسلامی در قالب داستان کوتاه که مورد توجه مقام معظم رهبری ست برگزار می شود.


دبیر جشنواره سرزمین مهر ارسال آثار را تنها از طریق آدرس پست الکترونیکی adabi.ostan@yahoo.com امکان پذیر دانست و بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار (10 اسفند ماه) جاری است که با توجه به استقبال شرکت کنندگان این زمان قابل تمدید است.


وی با بیان اینکه در مدت یک هفته ای اعلام فراخوان تاکنون 20 اثر به دست ما رسیده و این نشان از استقبال بی نظیر علاقه مندان است، تصریح کرد: نویسندگان می توانند در هر بخش از موضوعات جشنواره 3 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

 وی با انتقاد به این مسئله  نسبت به جایگاه داستان درسطح کشور کوتاهی شده است، گفت:(24 بهمن) روز جهانی داستان کوتاه نامگذاری شده است اما متاسفانه در  استان خراسان رضوی در این زمینه اقدام چشمگیری صورت نمی گیرد.

 

مهرداد افزود: برای توجه  به جایگاه  داستان شورای مشورتی در استان تشکیل شده که با برگزاری کارگاه های آموزشی و جشنواره هایی در این زمینه می تواند به مقوله داستان در کشور کمک شایان توجهی کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 342826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha