خدمت رسانی 6 هزار امدادگر هلال احمر خراسان جنوبی به مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی خدمت رسانی 6 هزار امدادگر این سازمان به مسافران در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرحیم شهریاری امروز ظهر (23 بهمن) در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از آمادگی 22 پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی و 17 پایگاه امداد و نجات در استان خبرداد و گفت: 6 هزار نفر روز امدادگر در قالب اکیپ های امدادی به مردم خدمت رسانی می کنند.


وی از اجرای طرح سحاب در ایام نوروز خبرداد و افزود: در این طرح دوچرخه سواران به عنوان راهنما مسیرهای داخل شهر را به مسافران نوروزی راهنمایی می کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی پاسخگویی سامانه 112 به صورت شبانه روز به منظور پاسخگویی به آسیب دیدگان، توزیع بسته های فرهنگی و دفترچه های راهنما را از دیگر اقدامات این سازمان ذکر کرد.


محمد ثقفی، مدیرکل سازمان صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه این سازمان در ایام نوروز دو رویکرد اصلی را دنبال می کند، افزود: یکی از این رویکردها معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری صنایع دستی است.


وی خاطرنشان کرد: رویکرد دیگر این سازمان در زمینه ماندگاری سفر؛ درخواست از مسافران برای داشتن یک برنامه ریزی دقیق در سفرها و معرفی محل های اقامت، رستوران ها و پروازهای فردوگاه و... است.


پایان پیام/
 

کد خبر 342942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha