سریال معراجی ها خرداد ماه 93 روی آنتن شبکه یک می رود

خبرگزاری شبستان :مهدی فرجی گفت: خرداد ماه سال 93 سریال معراجی ها روی آنتن شبکه یک می رود این سریال 40 قسمت داشته و از دغدغه های دفاع مقدس و ارزش های انقلاب سخن می گوید.

به گزارش خبرگزاری شبستان :مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در حاشیه اکران فیلم معراجی ها در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما فردوسی تهران گفت: خرداد ماه سال 93 سریال معراجی ها روی آنتن شبکه یک می رود این سریال 40 قسمت داشته و از دغدغه های دفاع مقدس و ارزش های انقلاب سخن می گوید. وی تاکید کرد: مجموعه معراجی ها داستان های جذاب و باورپذیر دارد؛ اثری فاخر و ارزنده است که وقایع جبهه های جنگ ما با دشمنان اسلام و انقلاب را باز گو می کند.

 

تصویر واقعیات دفاع مقدس در معراجی ها
زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سیما گفت: فیلم معراجی ها فیلم خیلی خوبی است نگارش این فیلم با زبان شیرین و ساده بیان کننده واقعیت های دوران دفاع مقدس است. بر خلاف برخی از آثار دفاع مقدس که نگاه غلوآمیز دارند، رشادت و دلاوری رزمندگان در برهه ای از جنگ را منعکس می کند. فیلم معراجی ها فدا کاری جوانان ایرانی را برای رسیدن به هدفی خاص به شکل واقعی روایت می کند.

 

انتقال حقایق به نسلی که جنگ را لمس نکردند

مسعود ده نمکی کارگردان و نویسنده معراجی ها نیز در مورد فیلم خود گفت:این فیلم از 80 درصد فیلم های آمده به جشنواره 32 فیلم فجر بهتر است. طنز معراجی ها نیز با طنز اخراجی ها متفاوت است زیرا جنس آدم های این دو فیلم فرق می کند. آدم هایی که در اخراجی ها بودند از جنس جبهه و جنگ نبودند اما در معراجی ها آدم ها عاشق جبهه هستند به همین دلیل نوع طنز آنها نیز متفاوت و زیبا تر است.

 

ده نمکی در پایان گفت: هر چه در جنگ دیدم؛ ترسیم می کنم حماسه آفرینی های رزمندگان را نشان می دهم سینما ابزاری برای انتقال حقایق دوران مقدس است.
پایان پیام/
 

کد خبر 342943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha