راهپیمایی 22 بهمن روز ننگ و نفرین استکبار جهانی است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد که این روز نه تنها مایه سرور و شادی ملت ایران بلکه روز ننگ و نفرین استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز(23 بهمن) با صدور پیامی خطاب به مردم استان اردبیل، با قدردانی از شکوه و عظمت حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد که این روز نه تنها مایه سرور و شادی ملت ایران است بلکه روز ننگ و نفرین استکبار جهانی است که به هر نحوه ممکن می‌خواهند به کیان اسلام و انقلاب ضربه وارد کرده و در این مسیر اهداف شوم خود را پیاده کنند.


آیت‌الله سید حاتمی، به حماسه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بدون اتکا به شرق و غرب اشاره کرد و گفت: هیچ قدرتی برتر و بالاتر از تکیه بر ارزش‌های دینی، معنوی و اصالتی نیست چرا که شیاطین امروز به هر وسیله ممکن سعی دارند تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود به انحراف بکشانند.


نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم انقلابی و وفادار به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، دیروز با حضور درصحنه، بار دیگر چشم جهانیان را خیره و در حالی که با گام‌های استوار و با شعارهای هیهات منه‌الذله پاسخی کوبنده به اظهارات آمریکایی‌ها می‌دادند، از ملل تمام دنیا خواستند تا در برابر فرصت‌طلبی استکبار جهانی و صهیونیسم کوتاه نیامده و با عظمتی واقعی در صحنه حاضر باشند.


وی، خاطر نشان کرد: تداوم انقلاب همچنان نیازمند حضور و مشارکت مردم است و در این حضور خستگی و ناامیدی بی‌معناست و همه باید سعی کنیم تا با انگیزه‌های الهی در صحنه حاضر و مهیا باشیم.


آیت‌الله سید حاتمی، در پایان پیام خود تصریح کرد: راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن یک حریم حفاظتی برای جمهوری اسلامی در برابر قدرت‌نمایی شیاطین به وجود آورد و ثابت کرد که این ملت با انگیزه دینی و الهی همه خستگی‌ها را خسته کردند.


پایان پیام/

 

کد خبر 343007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha