"معراجی ها" در کرمانشاه به روی پرده می رود

خبرگزاری شبستان: فیلم معراجی ها در آخرین روز از اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما آزادی کرمانشاه به روی پرده می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، معراجی ها آخرین ساخته مسعود ده نمکی با موضوعی اجتماعی و دفاع مقدس است که موفق به راه یابی به سی و دومین جشنواره فیلم فجر شده است.
 

فیلم معراجی ها در حالی به جدول زمانبندی اکران فیلم های جشنواره در کرمانشاه اضافه شد که مخاطبان با تجربه دلچسب از فیلم سه گانه "اخراجی ها" و "رسوایی" خواستار اکران آن بودند.
 

این فیلم که روایتگر دفن تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه هاست، روز جمعه(25 بهمن) در آخرین روز از اکران فیلم های جشنواره همزمان با اکران فیلم جینگو ساخته تورج اصلانی، در سانس های 14،18 و 22 در سینما آزادی کرمانشاه به نمایش در خواهد آمد.
 

در آخرین ساخته مسعود ده نمکی، محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، سید جواد هاشمی،‌ مهرداد ضیایی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی،برزو ارجمند، امیر نوری، کاوه خداشناس، حسین مهری، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، لاله صبوری، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی به هنرنمایی می پردازند.

 

گفتنی است، فیلم "معراجی ها" با نسخه سینمایی در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است و سپس به صورت مجموعه تلویزیونی از شبکه اول سیما پخش می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 343083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha