بازدید بیش از 12 هزار نفر از جشنواره فیلم فجردر کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: سی و دومین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه با استقبال بیش از 12 هزار تماشاگر مشتاق و علاقه مند به سینما مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، کرمانشاه در حالی میزبان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است که تاکنون با پخش 16 فیلم راه یافته به جشنواره، شاهد استقبال گسترده علاقه مندان به سینما بوده است.

 

بنابر اعلام مسئولان اجرایی تنها در هفت روز از برگزاری جشنواره، بیش از 12 هزار نفر از فیلمهای جشنواره فیلم فجر کرمانشاه دیدن کردند و بیش از 150 میلیون ریال نیز بلیط جشنواره فروخته شده است.

 

این در حالی است که هنوز آمار بازدید و فروش بلیط در روز هشتم که مربوط به اکران فیلم های پنجاه قدم آخر ساخته کیومرث پوراحمد و پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشار زاده اعلام نشده است.

 

در این میان فیلم "چ" که در پنج سانس طی روزهای یکشنبه(19 بهمن) و سه شنبه(22 بهمن) در سینما آزادی به روی پرده رفت، بالغ بر 3 هزار نفر از مخاطبان جشنواره را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، فیلم های اشباح، حق سکوت، جینگو و معراجی ها ساخته کارگردانان مطرح سینمای کشورمان نیز طی دو روز پایانی جشنواره در(24 و 25 بهمن) در کرمانشاه اکران می شوند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 343086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha