اکران مجدد «چ» حاتمی کیا در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اکران مجدد فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در یاسوج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دلیل اکران مجدد این فیلم را استقبال گسترده و کم نظیر قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

وی افزود: با پیگیری متعدد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد این فیلم در دو سانس ویژه دیگر در سینما هنرنمای این اداره کل به نمایش درخواهد آمد.

پیرسبزی با اشاره به این که سانس اول پخش مجدد فیلم «چ» امشب ساعت 20 خواهد بود، بیان کرد: این فیلم داستان دو روز از زندگی شهید مصطفی چمران را در پاوه به تصویر می کشد.

وی گفت: فریبرز عرب نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی، اسماعیل سلطانیان و امیررضا دلاوری از جمله بازیگران فیلم «چ» هستند.

این مسئول هنری عنوان کرد: سانس دوم اکران مجدد این فیلم به زودی اعلام می شود.
وی اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در یاسوج را رویداد مهم فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد خواند و ابراز داشت: امسال برای نخستین بار 20 فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج نمایش رفت که با استقبال چشمگیر قشرهای مختلف مردم استان مواجه شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 343209

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha