راهپیمایی 22بهمن نمونه بارز عمل صالح بود/ مسئولان مردم را فراموش نکنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن با صلابت مردم پیام های فراوانی برای مسئولان نظام داشت، گفت: راهپیمایی 22بهمن از مصادیق بارز عمل صالح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت السلام والمسلمین رسول رضایی، امام جمعه موقت گرگان، ظهر امروز (25 بهمن) در خطبه های نماز عبادی – سیاسی جمعه گرگان گفت: مومنین کسانی هستند که عمل صالح انجام می دهند و شرکت در راهپیمایی22 بهمن از بارزترین نمونه های عمل صالح است.


وی خاطرنشان کرد: مردم با عقیده ای راسخ از خانه ها بیرون می ریزند و فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند، راهپیمایی امسال از حضور مردم لبریز بود و پاسخ کوبنده ای به آمریکا و دشمنان اسلام بود.


به گفته وی، اکثر کسانی که در راهپیمایی امسال شرکت کرده بود از نسل های جوان و نوجوان بودند، کسانی که شاید انقلاب را نیز درک نکردند.


خطیب موقت جمعه گرگان با بیان اینکه این راهپیمایی با صلابت مردم پیام های فراوانی برای مسئولان نظام داشت، افزود: در انقلاب و برای حفظ آن هزاران شهید و صدها هزار مجروح دادیم پیام این راهپیمایی این است که مسئولان به فکر مشکلات مردم باشند، نکند مسئولان مردم را فراموش کنند و به میز دلبستگی پیدا کنند، این میزها به سادگی نصیب آنها نشده است.


حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: 35 سال از انقلاب می گذرد و نخبگان ما اگر بخواهند امروز هم اشتباه کنند از دیگران انتظاری نمی رود.


وی با اشاره به 25 بهمن و سالروز صدور فرمان امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، تاکید کرد: این مرد خبیث توسط یک یهودی نیم میلیون پوند دریافت کرد تا کتاب آیات شیطانی را بنویسند که در سراسر آن به خدا، جبرئیل، پیامبر و همه مقدسات اسلام اهانت شده است، این کتاب در آن سال به عنوان کتاب سال شناخته شد که نشان می دهد دشمن نه فقط با انقلاب که با اسلام دشمن است و می خواهد اسلام را از بین ببرد.


حجت الاسلام رضایی در ادامه با اشاره به انقلاب بحرین گفت: سه سال از آغاز انقلاب بحرین می گذرد که در طی آن 80 جوان بحرینی شهید و صدها نفر مجروح شدند، شکنجه های مدرن در زندان ها اجرا می شود اما اول کسی که از آل خلیفه دفاع و حمایت کرد رژیم آل سعود بود که ارتش و تجهیزات در اختیار رزیم آل خلیفه گذاشت تا مردم را به خاک و خون بکشد.


وی در خطبه اول نماز جمعه گرگان گفت: 5 گروه در روز قیامت وارد بهشت می شود که شامل اطعام کنندگان، شب زنده داران و نمازگزاران، کسانی که در ملاقات با یکدیگر سلام می کنند، روزه داران و سخن نیکو گویندگان هستند.


امام جمعه موقت گرگان در پایان خطبه ها، خود و دیگران را به تقوای الهی دعوت کرد.


پایان پیام/

کد خبر 343231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha