راهپیمایی 22بهمن جلوه ای به یادماندنی و نماد بصیرت ملت ایران بود

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت یاسوج گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال یک همایش بی نظیر، جلوه ای به یادماندنی و نماد بصیرت ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر، امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز امروز این شهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: روحیه دشمن ‌ستیزی و ظلم‌ ستیزی و آزادگی ملت ایران حضور گسترده مردم را فراهم کرده است.
حسینی صدر با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران مصداق مفهوم آزادی و استقلال و جمهوریت در جهان است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 35 سال گذشته بدون اتکا به کشورهای دیگر و با دشمنی ‌های دشمنان توانست بر روی پای خود بایستد.

وی گفت: تجربه 35 ساله نظام اسلامی ما به کرات نشان داده است که هر کجا که ما به قدرت مردم و ملت و استعدادهای و ظرفیت ‌های درونی اعتماد و تکیه کرده ‌و پیروز و سربلند خارج شده ‌ایم.

این مسئول در ادامه به اول اسفند، سالروز شهادت شیخ فضل الله محلاتی نماینده امام خمینی (ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رژیم بعث عراق و در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و ابراز داشت: روحانیت نقش به سزایی در دوران دفاع مقدس داشته و همراه با سایر قشرها عازم جبهه می شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، گفت: امام راحل قاطعانه با این اقدام غیرانسانی برخورد و مقابله کرد.
وی گفت: نوشتن کتاب آیات شیطانی یک حرکت حساب شده از سوی استکبار جهانی برای نابودی دین مبین اسلام، احکام الهی و روحانیت بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 343274

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha