مردم در 22 بهمن نشان دادند از گزینه های روز میز آمریکا هراسی ندارند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن نشان دادند که به گزینه های روی میز آمریکا هیچ توجهی ندارند، گفت: این اتفاق باعث شد تا تمام گزینه ها از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (25بهمن) در نماز جمعه شهرستان شیراز با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن نشان دادند که به گزینه های روی میز آمریکا هیچ توجهی ندارند، گفت: این اتفاق باعث شد تا تمام گزینه ها از روی میز به ریز میز سقوط کند.


خطیب جمعه امروز شیراز تحولات جامعه را نتیجه تحولات فکری فرد و آحاد جامعه دانست و اضافه کرد: اگر مردم ما از تحریم‌ها ترسیده بودند و به پرداخت بدهی‌ های آمریکا به ایران دل ‌خوش بودند، شعار "مرگ بر آمریکا" کم رنگ تر می شد که اینجور نبود.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کسانی که انتظار دارند باید دستی از خارج بیاید سخت در اشتباه هستند، یادآور شد: رهبری معظم انقلاب دائما بر خروج از بن‌ بست اقتصادی و به حداقل رسیدن نرخ بیکاری به واسطه تلاش مضاعف خود ملت ایران تاکید کردند.


وی با یاداوری این مطلب که قرآن مجید آیات فراوانی راجع به هویت انسانی دارد که شخصیت انسان را نتیجه عمل و تلاش او می‌داند، تصریح کرد: شخصیت انسانی در گرو عملی است که از او سر می‌زند.


پایان پیام/

کد خبر 343252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha